Alla inlägg under oktober 2009

Av eson - 3 oktober 2009 19:58

så har jag varit på jobbet hela dagen mycket att göra så dagen gick fort och sen alla kollegor som får mig att må så bra :) nu ska jag plugga lite tror jag.. jag hann ju med 2½timme imorse men tentan närmar sig med stormsteg..

Av eson - 2 oktober 2009 11:45

Varit uppe ett tag nu å pluggar redan betat av 5 ½timme i böckerna och varit stark nog att prioritera plugget när jag redan blivit ringd 2 gånger och fått frågon om jag kan jobba idag men sagt nej för jag måste plugga trots att det är roligare att jobba än att plugga.

Imorn blir det den roligare sysselsättningen.. nu ska näsan ner i boken igen några timmars pressande till.

Av eson - 1 oktober 2009 16:45

SItter med böckerna vid mig men klarar inte av att öppna dom, tenta om en vecka måste plugga. Det tar emot så mycket.. Måste ta tag i mig själv är bara en vecka kvar sen blir det skottland.. MUTA mig jag behöver något som göt att jag pluggar bättre.. någon ide?

Av eson - 1 oktober 2009 13:00

jag kanske skulle ta och hitta en egen lägenhet, få bo ensam ett tag utan krav från andra få leva mitt liv, jobba när jag vill och inte känna pressen att behöva umgås med sambon som bara klagar på att vi aldrig ses när jag jobbar helger oftare än varannan. visst han är bara ledig helger och jag jobbar då, men vi har ju kvällarna.

Känns som om det är dags att jag bor själv kanske men vi sitter i en stor bostadsrätt som jag aldrig skulle ha råd med idag, men vi har ju hittils betalat lika för den så då blir jag väl utköpt..

Livet är inte lätt kanske dags att gå vidare.. Eller kanske testa ett tag till glömma det som varit och låta oktober bli en ny start i det dolda, han vet ju inte hur jag tänkt senaste dryga månaden, men tankarna kommer till mig hela tiden.

Nu från i eftermiddag blir det plugg hemma några dagar till tentan, kanske kan fouksera på det enbart.

Av eson - 1 oktober 2009 08:21

gårdagskvällen blev lite träning och nästan inget plugg, sambon var orsaken till att pluggandet sprack. i eftermiddag måste jag börja på riktigt bara en vecka kvar till tenta. känns tungt jag vill inte plugga längre, men en ny kurs om 3veckor kanske räddar situationen..

Samtidigt trivs jag bäst på jobbet och ser fram emot mina få arbetspass, ska dit hela helgen och 1,5h på onsdag. kanske ska sätta upp ett ordentligt mål för fredagsplugget så jag kan känna mig nöjd med plugg under helgen och bara jobba och sen plugga sten igen. 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards