Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av eson - 28 oktober 2009 22:22

Jaha fotollsmatch med massa vrål sen sambon gick å la sig utan att säga ett ljud till mig. Nu är hela lägenheten tyst och släckt. Jag är inte alls trööt gick in för att sova men vände är inte trött bara ledsen. Har saknat min morfar till ocg från hela dagen, vaknade imorse med tårar i ögonen, ett halvår har gått. Fortfarande gråter när jag tänker på honom.

Blir inte bättre av at sambom inte pratar med mig idag varför vet jg inte han svarar på tilltal visserligen oftast med svaret att han inte vet.


nej kanske ska plugga lite så jag blir trött å kan sova bort denna trista kväll.

Av eson - 28 oktober 2009 09:20

en lugn ansvarsfri kväll. äntligen igår kväll var det ingen som krävde att något blev gjort, åt middag hos sambons föräldrar, ingen disk att bråka om hemma inget tjat om annat som behövdes göras. Lite dåligt samvete för att jag inte pluggade men det var ändå skönt med en kväll utan krav.

Nu är det dags att ta igen det med en heldags plugg och en träningsrunda, baka bröd och laga mat står på dagens uppdragslista. Kanske blir det lite bråk ikväll också det var ju så lugnt igår, 2 dagar i rad utan tjafs hör inte till vardag visserligen inte en dag heller men det händer ibland ändå.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards