Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av eson - 25 oktober 2009 11:18

Det går att bråka om allt.. till och med att en påse går sönder och hur sakerna ska bäras utan påsen.. blev bara bråk igår men inget gråt så vi skrek inte så mycket men tjafsade en hel del om allt. Han vill boka resor och sånt så att vi ska umgås mer och binda oss till varandra men jag vet inte sen har inte jag pengar till att resa och vill inte vara beroende av honom och utnyttja honom så om vi inte kommer vara tillsammans länge till.

Han vet att jag har letat lägehet själv han lånade min dator och lyckades upptäcka att jag sökt lägenheter. Känns skumt hur han fick reda på det och att han blev mer ledsen än förbannad. Dagen efter han upptäckt detta så föreslår han att vi ska boka datum för att gifta oss om typ 1½år. Det känns väldigt konstigt, han skiter lite i grund orsaken och försöker vara mig till lags men han hajar inte att jag tvivlat på vårt förhållande under längre tid än den senaste månaden när jag letat lägenhet.

Han har nu avbrutit att vi skulle umgås i helgen och dragit iväg med några polare, något som inte var ok när jag ville göra samma sak igår kväll. Så trött på att det jag vill göra är mindre viktigt.

Nu kan jag visserligen plugga lite när han är borta. Jag måste nog bestämma mig snart för hur jag vill ha mitt liv. Men jag har inte tid att flytta nu.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards