Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av eson - 5 oktober 2009 16:01

JA det stämmer att städa är roligare än att plugga. Dessutom ger det utlopp för vissa aggretioner. Men nu blir det väl bråk för alla prylar och högar med kläder jag flyttade undan och la vid sambons datorhörna..  Ne nu ska jag fortsätta plugga efter mitt städavbrott. men först en latte ur min underbara lånade kaffemaskin

Av eson - 5 oktober 2009 07:23

Efterdyningarna från gårdagens bråk har ännu inte blåst över. varför står jag inte på mig mer, varför blir jag rädd, det är inte bra, jag som annars alltid står upp för det jag tycker och inte lägger mig platt..

Nu har jag sparkat iväg sambon till jobbet så jag kan få plugga i lugn och ro, måste bara släppa alla dumma tankar och fokusera, så tar jag tag i livets personliga delar efter tentan och skottlandsresan, jag har nog lite tid då. om inte annat så kan jag umgås med vänner om 2 veckor när jag har lite mer tid..

Saknar redan att jobba, så mycket mindre problem att vara på jobbet istället för hemma, men ska dit en stund på onsdag igen.

Nu ska det pluggas :(

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards