Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av eson - 20 oktober 2009 17:31

nu snart smäller det, sambon kommer snart hem. Idag ska jag prata med honom om oss två och vad som är viktigt för mig och hur jag tycker att vårt förhållande fungerar vi har inlett denna diskussion i söndags men han verkar inte riktigt förstå hur jag känner. Jag förbjöd honom att prata om våra framtida barn och nu kom ha npå att vi ska gift oss först istället, har han inte förstått att jag är osäker på om vi ska fortsätta tillsammans. Hoppas han inte blir arg och förbannad utan förstår att jag vill fortsätta vårt förhållande men inte riktigt som vi har det nu. Utan att vi gör saker tillsammans som inte är enbart sådant sånt som han gillar.

Av eson - 20 oktober 2009 09:21

rapport läsningen gick inte så bra igår utan idag måste jag ta tag i det så jag hinner jobba lite i veckan också. Nu ska jag plugga,

sen ska jag sortera halva min garderob som sambon vände uppochned på igår när han bytte plats på 2 byråer, suck jag ville ju inte att han skulle göra det för att jag skulle få massa jobb då eftersom det bara var mina saker i byråerna..

kommer att bli en spännande dag..

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards