Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av eson - 7 oktober 2009 20:16

Så nu har jag och sambon diskuterat vad  bråkade om och hur jag upplevde honom som hotfull vilket han inte alls förstod att jag hade känt. annars har pluggandet inte gått så bra måste skärpa mig får sitta inatt och plugga, känns inte som om något fastnar känns som att jag taggat ner och nöjer mig med godkänt på kursen vilket inte alls är bra men jag är inte intresserad längre utan känns bara som att jag måste hålla ut så jag får läsa nästa kurs som nog är bättre.

Att vi pratade om bråket och om hur han har omvärderat massa saker som får mig att framstå som dlig och misslyckad ger mig en tydligare känsla av att jag måste göra något åt förhållandet och det enklaste är ju att flytta, klart att det går att lösa på andra sätt men jag är inte beredd att ändra mitt liv som han vill att jag ska vara för att verka mer lyckad och framgngsrik. Jag tycker om mitt liv, jag gillar att jobba kväll och ha dagarna fullspäckade och han tycker kontortider är bäst och att det är ett misslyckande att behöva jobba helg och kväll.


Tillbaka till böckerna och försöka lära mig något, som är helt onödig kunskap eftersom det som ska kunnas är ren fakta som man bara kan slå upp i en bok om man behöver det senare.. sånt är livet snart börjar nästa kurs

Av eson - 7 oktober 2009 11:47

precis kommit hem från jobbet. nu ska det pluggas till tenta.. men först lite mat. känner mig ordentligt trött på plugger men snart är det ny kurs.. Bit i hop och håll ut.. resten av verkligheten får vänta till jag har skrivit tenta, nu inga mer tankar på jobb, flytt och förhållandet. Bara jag och böckerna.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards