Alla inlägg den 3 november 2009

Av eson - 3 november 2009 08:06

Eller inte, idag blir det enbart skola med föreläsningar hela dagen.

Bollen är i rullning kommer spendera helgen med sambon sen blir det kanske inte så mycket mer av sådan tid på ett tag. slut kontentan blir att jag flyttar hem till mamma tills jag får tag i något eget. känns som några steg tillbaka men jag har egentligen inget val. Jag kan inte leva med min sambo om han ser oss som framtiden och jag inte har någon aning om hur jag vill ha det alls i frammåt. Behöver bestämma det men det är inte lätt när förutsättningarna ändras hela tiden. Jag orkar inte heller vara rädd för den jag bor med. Jag har försökt koppla bort det men nu ligger det för nära mig. Hoppas att jag inte krossar honom helt. När det blir som det måste det är bara en fråga om när det sker. 

lite tråkigt att mista kontakten med hans vänner men det går inte att hjälpa. De har nog varit till stor hjälp att vårt förhållande hållt så pass länge. Nu har jag ju mina pluggbrudar som gör att jag har ett socialt liv utan honom.

Ett tungt beslut som jag hoppas att jag kan ta tag i nästa vecka och verkligen ha bestämt mig för att jag vill det fullt ut. Usch vad jag velar, det är inte likt mig alls. Men visst det är ett stort beslut.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards