Alla inlägg den 2 november 2009

Av eson - 2 november 2009 16:26

Fullt fokus på skolan nu, seminarium och tenta på fredag. Sen en lugnare helg med lite renovering av lägenhet och kanske förhållandet. Det kanske blir avslut nu till helgen men känns som ett tufft beslut. Som när han frågade igår om han skulle sluta att planera julklapp till mig. Jag svarade att han kunde fortsätta, jag har ju tänkt att bestämma mig i januari men nu känns det som om jag inte orkar med att ha det så här längre. men jag vet inte alls vad jag vill göra i framtiden, vet bara att jag inte vill vara ensam.

Eller är det bara mitt behov av föränding efter 3-4år. så har mitt liv sett ut jag har inte stannat i samma krets av människor längre än så innnan jag kännt behov av förändring och ändrat hur jag levt. Tunga frågor men måste hålla skolan i fokus denna vecka.

Lite träning idag piggar nog upp så jag orkar med resten av pluggveckan.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards